Wymagania:
co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości
wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia)
bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości i przepisów prawa podatkowego
znajomość programu Comarch Optima
umiejętność analitycznego myślenia i kreatywnego poszukiwania rozwiązań, dokładność oraz umiejętność pracy pod presją czasu
doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Zakres obowiązków:
odpowiedzialność za przygotowanie i aktualizowanie planu kont oraz polityki rachunkowości
prowadzenie pełnej ewidencji księgowej Spółek z Grupy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego
nadzór nad merytoryczną i formalną poprawnością ewidencji dokumentów finansowych i księgowych
nadzór nad comiesięcznym finansowo-księgowym zamknięciem ksiąg rachunkowych, oraz prawidłowym obiegiem dokumentów
sporządzanie bilansu, rachunku zysków i star, rachunku przepływów pieniężnych oraz innych raportów zgodnie z wymogami banków, inwestorów i udziałowców
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
przygotowywanie raportów oraz współpraca z audytorem w procesie badania rocznych sprawozdań finansowych
terminowe sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT) reprezentacja Spółki przed organami Skarbowymi
przygotowanie raportów oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS, MBP, UM)
prowadzenie projektów wewnętrznych mających na celu usprawnienie procesów i procedur wewnętrznych działu księgowości
wycena kontraktów długoterminowych
odpowiedzialność za politykę rachunkowości oraz wdrożenie i przestrzeganie procedur księgowo-podatkowych
Wymagania:
min. 2-letnie doświadczenie w kontrolingu, analizie finansowej lub audycie finansowym
wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne)
zaawansowana znajomość MS Excel
umiejętność analitycznego myślenia, dokładność
samodzielność i determinacja w osiąganiu celów
dodatkowym atutem będzie znajomość ERP Comarch Optima
Zakres obowiązków:
tworzenie i rozliczanie budżetów przedsiębiorstwa, aktualizacji budżetu kontraktu wraz ze sporządzeniem cash-flow
opracowywanie analiz tematycznych, w tym analiz rentowności produktów/projektów
monitoring kosztów w oparciu o budżety projektowe
sporządzanie długoterminowych prognoz finansowych
ocena opłacalności projektów inwestycyjnych
opracowywanie biznesplanów
bieżąca współpraca z zarządem (raportowane bezpośrednio do zarządu)
bieżąca współpraca z dyrektorem finansowym i pionem księgowości
bieżąca współpraca z dyrektorami i kierownikami w procesie budżetowania i rozliczania budżetów
analiza umów z inwestorami i podwykonawcami oraz kontrola wykonania
monitorowanie zobowiązań i należności
udział w finansowym zamknięciu miesiąca
inne prace analityczne
Wymagania:
wykształcenie wyższe kierunkowe
doświadczenie w branży instalacji sanitarnych
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
znajomość programu do kosztorysowania i projektowania (np. NORMA, AUTO-CAD)
prawo jazdy kat B
dyspozycyjność
komunikatywność
sumienność oraz skrupulatność
umiejętność zarządzania podległym zespołem pracowników
gotowość do pracy w delegacji
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa inwestycji w zakresie instalacji sanitarnych
weryfikacja poprawności realizowanych inwestycji pod kątem terminowości, kosztów i jakości, raportowanie postępu prac
nadzorowanie pracowników i podwykonawców
udział w pozyskiwaniu nowych inwestycji
udział w naradach koordynacyjnych
sporządzanie przedmiarów robót
sporządzanie kosztorysów ofertowych
kompletowanie, weryfikowanie otrzymanych ofert od potencjalnych dostawców towarów i usług
sporządzanie inwentaryzacji budowlanych
rozliczenie finansowe inwestycji
Wymagania:
wykształcenie wyższe - inżynieria środowiska, specjalność: instalacje sanitarne
znajomość programu AUTO-CAD
znajomość programów do kosztorysowania (NORMA, ZUZIA)
umiejętność pracy w zespole
doskonała organizacja pracy
gotowość do pracy w delegacji (na terenie Polski)
prawo jazdy kat. B mile widziane
Zakres obowiązków:
współpraca z kierownikiem budowy
nadzorowanie pracowników i podwykonawców
zamawianie materiałów
aktywny udział w sporządzaniu ofert przetargowych
sporządzanie przedmiarów robót
sporządzanie kosztorysów ofertowych
tworzenie kart zatwierdzenia materiałów
komplementowanie, weryfikowanie i analizowanie otrzymanych ofert od potencjalnych dostawców
sporządzanie inwentaryzacji budowlanych
tworzenie dokumentacji powykonawczej
Wymagania:
doświadczenie w branży HVAC
brak przeciwwskazań do pracy na wysokości
umiejętność obsługi elektronarzędzi
mile widziana umiejętność czytania rysunku technicznego
gotowość do pracy w delegacji (na terenie Polski)
mile widziane prawo jazdy kat. B
Zakres obowiązków:
montaż instalacji wentylacji mechanicznej
montaż instalacji klimatyzacji
Wymagania:
doświadczenie w branży HVAC
podstawowa umiejętność czytania dokumentacji technicznej
wykształcenie zawodowe lub techniczne
brak przeciwwskazań do pracy na wysokości
dyspozycyjność
prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków:
przeglądy, konserwacje instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
naprawa instalacji i urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i sanitarnych
W tytule maila podaj stanowisko, o które się ubiegasz. Załącz również swoje CV.
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Jeżeli jesteś zainteresowany naszymi usługami, zostaw swoje dane kontaktowe w formularzu. Odezwiemy się najszybciej jak to możliwe.