Praca w Inwentech Group

Nasz zespół tworzą profesjonalne, kreatywne, szukające nowych wyzwań osoby. Bardzo cenimy sobie dobrą atmosferę w pracy i stabilność zatrudnienia. Wierzymy, że praca u nas pozwoli Ci poszerzyć swoje zainteresowania i stanie się jeszcze większą pasją. Damy Ci ciekawe możliwości rozwoju oraz zadbamy o niego. Twoja ambicja, wiedza i świeże spojrzenie mogą przyczynić się do rozwoju firmy. Jeżeli nasze drogi się spotkają, mamy nadzieję, że stworzymy idealny team. Powodzenia w procesie rekrutacji!

Aktualnie prowadzimy nabór na
stanowiska:

Kierownik robót w branży instalacji sanitarnych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe

  • doświadczenie w branży instalacji sanitarnych

  • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej

  • umiejętność kosztorysowania

  • znajomość programu AutoCad i Norma PRO

  • prawo jazdy kat B

  • dyspozycyjność

  • gotowość do wyjazdów w delegacje na terenie Polski

  • dobra organizacja pracy, sumienność

  • umiejętność zarządzania podległym zespołem pracowników

Oferta stażu – technik prac biurowych

Wymagania:

  • wykształcenie średnie

  • znajomość języka angielskiego

  • prawo jazdy kat. B

  • znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera

  • podstawowa umiejętność obsługi urządzeń biurowych

  • komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność

Zakres obowiązków:

  • obsługa centrali telefonicznej

  • bieżąca organizacja i koordynacja pracy sekretariatu wraz z obsługą gości firmowych

  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą

  • prowadzenie spraw administracyjnych

  • redagowanie i tworzenie pism

Specjalista ds. księgowości

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia matematyka)

  • doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziana praca w firmie budowlanej prowadzącej pełną

  • znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych

  • mile widziana znajomość programu Comarch Optima

  • dobra organizacja pracy własnej i odpowiedzialność za powierzone zadania

  • systematyczność, dokładność i terminowość

Zakres obowiązków:

  • sporządzanie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, ustalanie ich obowiązku podatkowego, weryfikacja poprawności dokumentów dotyczących wystawianych faktur

  • wprowadzanie i rozliczanie przelewów bankowych

  • sporządzanie deklaracji dotyczących podatku od nieruchomości, opłaty środowiskowej, obsługa BDO

  • przygotowywanie oświadczeń i świadectw płatności

  • gwarancje kontraktowe ubezpieczeniowe i bankowe – wnioski o umowy generalne, wnioski o wystawienie gwarancji, ustalanie z GW lub inwestorem wzorów gwarancji, kwot, terminów obowiązywania; nadzorowanie zatrzymanych kaucji, pisma o zwrot zatrzymanych kaucji; organizacja gwarancji CAR.

Aplikuj ONLINE

W tytule maila podaj stanowisko, o które się ubiegasz. Załącz również swoje CV.
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zapraszamy do kontaktu

Jeżeli jesteś zainteresowany naszymi usługami, zostaw swoje dane kontaktowe w formularzu. Odezwiemy się najszybciej jak to możliwe.